lørdag 13. februar 2010

5+5

Må jo si jeg føler meg litt gravid ihvertfall... Magen er heldigvis blitt mye bedre med duphalac. men trøtt er jeg fortsatt.
Jeg venter på å få skjema om svangerskapspenger fra gynekologen min, må seriøst få det nå i begynnelsen av neste uke. Jeg har jo allerede begynt å jobbe 50% og bare på dagtid, så det er jo på tide å få sendt inn papirene til NAV. I verste fall må jeg kanskje vente på utbetaling, selv om arb.giver forskutterer for sykepenger etc.

I dag skulle vi egentlig fått overnattingsbesøk av et vennepar fra Oslo, men han har fått en kink i ryggen. så de greier ikke å kjøre veien nedover til oss. Kjedelig, men det ble ihvertfall en mye mindre stressende dag, slipper å brå-rydde og vaske og handle og og og... ;) Jeg har til tross for bare 50% jobb ikke akkurat gravd meg ned i husarbeid den siste uken.... Da har det vært mye hyggeligere å ligge lett henslengt på sofaen under et pledd, lest bok, hengt på nettet, med en god kopp kakao innen rekkevidde...

Virker som om Mannen har vanskelig for å tro at det virkelig er en spire som vokser inni meg... Han lurte på om jeg ikke kunne ta en HCG. Og jeg mener at jeg har symptomer nok, testene er blitt sterkere og sterkere, OG mensen burde vel strengt tatt vært her for en 11-12 dager siden... Men for hans skyld skal jeg få tatt en HCG på jobben på mandagen. Kanskje han greier å tro at det virkelig er sant han også da... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar