torsdag 26. juli 2012

Runde to (eller er det fem?)

Spekulerer litt på å sette i gang med søskenforsøk i høst/vinter... Jeg er blitt babysyk igjen. :) I dag sendte jeg Mail til klinikken, og det eneste vi i utgangspunktet behøver før oppstart er nye prøver på Hepatitt B + C, og HIV. Jeg skal ha telefontime med en av legene den 13.august kl 14.30, så det blir spennende å høre hva han sier for noe mer. Enn så lenge forsøker jeg å gå ned i vekt, kjører ganske hardt på lavkarbo. Så langt har jeg gått ned ca 11kg, men har fortsatt mer enn nok å ta av. :P Ellers er syklusene mine heeeelt på bærtur, er på CD35 i dag, og mensen varte i 10 dager. Ikke spesielt fornøyd. :( Jeg er tilbake i full jobb mens Knerten koser seg hjemme sammen med Pappan sin. Tror de har fine dager. Jeg har ammefri to timer hver dag, men det er ikke alltid lett å gå hjem til tiden. Allikevel får jeg noen fine ettermiddager med Gullet, og det hjelper. Nå er det snart barnehagestart, 13.august skal han til pers. ;) Jeg tror han kommer til å storkose seg. Foreløbig så er han veldig sosial og veldig opptatt av andre barn. Så ja; mulig jeg er i gang igjen om ikke så alt for lenge, og da gjenåpnes bloggen. :D Snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar