torsdag 5. august 2010

Wræææl.

I morgen tidlig, tidlig, tidlig reiser vi altså til USA. Jeg har ikke begynt å pakke ennå, men alt er klart inne i hodet mitt, ikke no stress.

Men så kom jeg hjem til et lite hyggelig brev i posten i dag fra St.Olavs, hvor det sto at de hadde lest igjennom journalen min og mente at vi begge måtte komme til en samtale 6. september og at forsøket i september ble avlyst. :(
Senest i går ringte jeg opp til sykepleieren der oppe og fikk aller nådigst lov til å sende inn melding om 1. dag neste syklus på e-post, og fikk ikke høre noe om dette da. Men hun slo meg selvfølgelig ikke opp på dataen engang.
Så nå vil de altså ha en samtale med oss, det er jo første gangen i så fall. Og det eneste jeg kan tenke meg at de vil si er at de ikke vil gi oss flere forsøk fordi de mener at jeg ikke kan bære frem barna allikevel og at det da ikke er noen vits verken etisk eller økonomisk. Jeg har forsøkt å gi beskjed via sykepeleierne på telefonen der oppe at jeg skal få lagt TAC'en først, men det er jeg nærmest 100% sikker på at ikke har kommet videre. Har ikke så mye tiltro til disse sykepleierne.. ;)

Er skuffet nå. Forsøkte å ringe, men telefontiden er nærmest ikke-eksisterende der oppe. La igjen beskjed på svareren med spsm om de kunne ringe meg. Men det gjør de sikkert ikke. Kanskje jeg rekker å ringe dem i morgen tidlig fra Gardemoen... Og så lurer jeg på om det går an å forsøke å ringe direkte til legen som har skrevet under på brevet... Så kan jeg ihvertfall få gitt beskjed direkte.

:(

4 kommentarer:

  1. Herreguuud så teit!!! men visste de ikke der at du skal få lagt denne tac'en? Håper du får kontakt med de og at du ikke må vente enda lenger med forsøk.

    Men HVIS dere nå må vente, blir det kun en måneds venting eller kan du risikere å vente enda lenger?

    Uansett, RIKTIG god tur i morgen!! Skal tenke MASSE på deg mens du er på tur!! Dette kommer til å bli KNALLBRA!! :heia:

    SvarSlett
  2. Vet ikke hvor lenge jeg må vente i så fall. Ante jo fred og ingen fare før jeg fikk dette brevet, hvor det ikke står noen forklaring i det hele tatt. :(
    Takk for heiing, USA-turen blir sikkert bra. Ble bare litt slått ut av dette brevet... Tror det var alle planene fremover som har holdt meg oppe... :sparke:

    SvarSlett
  3. Å nei, det var ikke det du trengte nå, og så dagen før avreise til og med... :( Håper du får tak i legen i morgen og det bare er en misforståelse!

    God tur!

    SvarSlett
  4. Off ja, det skjønner jeg godt altså. Håper det ordner seg likevel og at det bare er en misforståelse og at de ikke har fått med seg at du skal få lagt denne TACen.

    Prøv å fokuser på turen og TACen som første mål også får du fikset opp i IVF-en når du kommer hjem :nikker:

    SvarSlett