lørdag 14. august 2010

Officially TAC'ed

:)
Sitter paa komputeren paa avdelingen her og skal bare si veldig kort at alt gikk bra. TAC'en er paa plass, Dr. D var veldig forn;yd med operasjonen, jeg er oppe av senga og har blitt koblet fra smertedryppet. Er ogsaa ute av den veldig fantastiske sykehuskjortelen med aapning bak (tenk John Cleese, he he).
Regner med at jeg faar reise ut i dag, men jeg tror de vil at jeg skal komme meg paa do foerst. Skal forsoeke aa trykke saann at jeg faar det til ;)
Faar komme med full rapport senere, det er koe paa komputeren.

7 kommentarer:

  1. Åh - det var gode nyheter Esm! Gratulerer som TAC'ed - håper det er suksessoppskriften for lykkebarnet! Så bra at Dr. D var fornøyd - kos deg videre i Junaiten!

    Klemmer fra Oblivion

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått!! Wohooo!!!

    SvarSlett
  3. HURRAAAAAAAAAAA... gratulerer med overstått operasjon! nå ber vi for at ønskebarnet snart fester seg;)

    Kos deg masse, og gleder meg til en mer utfyllende oppdatering!
    Kjedelig at forsøket i september ble avlyst, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! For en ting er jeg sikker på nå lykkes dere:D

    klemmer fra babyja

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at det har gått bra, og at dr.D er fornøyd :D Nå er det bare sjarmøretappen igjen, før dere blir utøvende foreldre *klemmer på*

    SvarSlett
  5. Så bra at det var vellykket! Lykke til videre!

    SvarSlett