tirsdag 30. november 2010

UL stikkedag 6

Viste 2 follikler i anmarsj på hver side, og flere som kunne komme på venstre. Det var en på 13 mm og en på 10 mm på venstre, mens på høyre var det en på 11 mm og en på 10 mm. Endometriet viste fin midtlinje og ble målt til ca 6 mm. Så langt er folliklene kanskje litt små, men jeg skal fortsette med samme dose puregon (300 IE). I tillegg skulle jeg begynne med Orgalutran i dag. Ny kontroll UL på torsdag, så da må vi krysse fingrene for at folliklene fortsetter å vokse slik at uttak blir på mandag sånn at Mannen har fri både til uttak og til å være der sammen med meg frem til innsetting på onsdagen. :kryss: :kryss: :kryss:
Satser på å kjøre nedover kvelden før, men jeg må huske å spørre om beholder til Mannens varer, om vi kan ta med en selv slik at vi kan "forberede litt" på hotellrommet. Og om jeg skal ta noe beroligende eller smertestillende i tablettform før jeg kommer til uttaket, da må jeg i såfall få gynekologen her hjemme til å gi meg resept på det.
Ååååå, spennende og skummelt på samme tid, altså!!

4 kommentarer:

  1. Åååå, nå begynner det å bli skikkelig spennende her :))))

    SvarSlett
  2. Følger spent med i kulissene:) Nå begynner det å skje ting her :))

    Hilsen Mette

    SvarSlett
  3. he he, Mette... ble litt usikker ett øyeblikk før jeg koblet nettnavn og fb navn...:knegg: ;)

    SvarSlett
  4. Hehe...
    Jeg fikk bare feil da jeg skulle koble til wordpress kontoen min serru ;)

    -Mette

    SvarSlett